Affirmation for get a better financial

0

Written on 9:17 PM by Riza

Here is the affirmation Program, for which you want to try practice the thinking ability to attract and realize many positive things in your life (this program developed by Steve.p)
Think about the practice of the Law of Attraction

This program will try to practice in 30 days, where every day You will read and repeat an affirmation that will provide energy for thought for a variety of interesting things (objects, connections, resources,opportunities and the opportunity) to realize the reality of your physical.


Here's affirmation that you need to read every day (to write on the notepad,
or post-it, or wherever, so you will be easy to open and read them every morning for 30 days forward)

"With a simple, fun, and outside the allegations, I open myself during the next 30 days to present a variety of sources / resources that will support the successful achievement of myself to a higher level again. I allow the presence of material (money), connect (those who are ready and help facilitate various issues), and various things / info for known and useful for the attainment of ideals and targets and also my life happiness every person around my resignation. I am also welcome all the one that have the same interest with me to get what they want the same way that easy and fun. The universe is full with abundance so every desire and goals I looked so insignificant in the eyes of nature, and will be realized with the convenience, speed, and even greater / more than I expected ... "

And you can continue to pray Read (in) the affirmation every day for 30 days ahead, and feeling relieved and feel light accompany the end of the affirmation, will be better when started in the morning before starting the move. As notes, you can also change / add details such as nominal currency desired and others, and in that period you also expected to be sensitive to signals such as the presence of
invitation from your member or prospects for a particular activity, the info about something specifics that appear simple in newspapers and television, and response that matters because it could be a way and support that appears as assistance on the achieving your targets in life.

If within the next 30 days you feel, and you got the resources present to you as you say in the affirmation, then do not forget to reply this to share the positive experience.
There have been many people who try this affirmation and successfully materialized many positive things in their lives, both small things to the really significant one.

This for indonesian language :
Berikut ini adalah Program Afirmasi khusus bagi Anda yang ingin mencoba mempraktekkan kemampuan pemikiran untuk menarik dan mewujudkan berbagai hal positif ke dalam hidup Anda (program ini dikembangkan oleh Steve.p)Kira kira sebagai praktek dari the Law of Attraction.

Program ini akan coba dipraktekkan dalam 30 hari, dimana setiap harinya Anda akan membaca dan mengulang sebuah afirmasi yang akan memberikan energi bagi pemikiran untuk menarik berbagai hal (benda, koneksi, resource, peluang dan kesempatan) sehingga terwujud dalam realitas fisik Anda.

Berikut afirmasi yang perlu Anda baca setiap harinya (tulis pada notepad,atau post-it, atau dimanapun sehingga Anda akan mudah untuk membuka dan membacanya setiap pagi hari selama 30 hari ke depan)

"Dengan cara yang mudah, menyenangkan, dan diluar dugaan, saya membuka diri saya selama 30 hari ke depan untuk hadirnya berbagai sumber/resource yang akan mendukung pencapaian sukses diri saya ke tingkat yang lebih tinggi lagi. Saya mengijinkan hadirnya materi (uang), koneksi (orang-orang yang siap membantu dan mempermudah berbagai hal), dan berbagai hal/info untuk diketahui dan berguna bagi pencapaian cita-cita dan target hidup saya dan juga kebahagiaan setiap orang di sekitar diri saya. Saya juga mengijinkan setiap orang yang berintensi sama dengan saya untuk mendapatkan apa yang mereka inginkan dengan cara yang sama mudah dan menyenangkan. Alam ini begitu kaya dan berkelimpahan sehingga apapun yang menjadi keinginan dan tujuan saya tampak demikian tak berarti di mata alam, dan akan terwujud dengan
mudahnya, cepat, dan bahkan lebih besar/banyak dari yang saya harapkan..."
Lalu bisa dilanjutkan dengan berdoa

Baca (dalam hati) afirmasi tersebut setiap hari selama 30 hari ke depan, dan
rasakan perasaan lega dan ringan menyertai akhir afirmasi tersebut, akan lebih baik bila dimulai pada pagi hari sebelum mulai beraktivitas. Sebagai catatan, Anda juga boleh mengganti/menambahkan hal detail seperti nominal uang yang diinginkan dan lain sebagainya, dan dalam periode tersebut Anda juga diharapkan untuk peka terhadap sinyal-sinyal yang hadir seperti misalnya adanya ajakan dari prospek atau member Anda untuk aktivitas tertentu, adanya info tertentu yang tampak sederhana di surat kabar/televisi, dan responlah hal-hal tersebut karena mungkin itu merupakan jalan dan dukungan yang hadir untuk mendukung pencapaian target-target hidup Anda.

Bila dalam kurun waktu 30 hari ke depan Anda merasakan dan mendapatkan hadirnya resource-resource seperti yang Anda ungkapkan dalam afirmasi, maka jangan lupa untuk mereply email ini untuk berbagi pengalaman positif. Telah ada banyak orang yang mempraktekkannya dan berhasil mewujudkan berbagai hal positif ke dalam kehidupannya, baik yang sepele hingga yang benar-benar signifikan.

Selamat mencoba dan semoga bermanfaat

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Post a Comment